І. Варагаш: «Еконія» утримала лідерські позиції на ринку дитячої питної води

І. Варагаш: «Еконія»  утримала лідерські позиції на ринку дитячої питної води
«Компанія «Еконія» виконала основну задачу 2012 року -  утримала лідерські позиції на ринку дитячої питної води», - про це заявила президент компанії Ірина Варагаш, презентуючи підсумки та плани компанії під час зустрічі з дистриб’юторами у м. Києві. 

«Як доказ, наша доля на ринку питної води становить -  1,9 % , доля на ринку дитячої води – 86 %. Ми стабільно входимо в 5-ку виробників на ринку негазованої питної води. І зупинятися не збираємося, бо нам є куди рости і є ще що дати ринку», - зазначила вона.
Свою презентацію Ірина Варагаш побудувала у розрізі цінностей компанії: якість, розвиток, партнерство, професійність, системність та стабільність. «Все, що ми робили протягом року – чи створювали якісний продукт, чи працювали з партнерами, чи допомагали діточкам – усе це ми робили, керуючись  цінностями, які сповідує наша компанія. 
 
Як зазначила Ірина Варагаш, в наступному році в планах компанії ряд проектів, які, впевнена вона,  виведуть компанію на ще вищий рівень.
 
«У наступному році ми плануємо розширяти лінійку нових продуктів, скоро ви побачите нові бренди на нові позиції вже існуючих брендів, - зазначила президент компанії і додала, що розширення якісної та кількісної дистрибуції  тільки сприятимуть просуванню нових  і вже існуючих продуктів.
 
«У 2013 році ми будемо продовжувати працювати над розширенням кількісної і якісної дистриб’юції. Ми націлені на сумісну співпрацю з вашими командами шляхом фокусних фінансових мотивацій для торгових агентів, надання бонусних програм, роботою в полі нашого персоналу. Для цього в планах – збільшення штату торгового відділу, який будуть допомагати у просуванні нашого продукту на місцях», - зазначила Ірина Варагаш.  
 
Крім того, як наголосила президент компанії, «Еконія» планує  розширяти географію поставок в країни закордону. «Минулого року компанія входила на нові ринки СНД та близького сходу. Цього року ми також плануємо розвивати експортний напрямок. Також цього року відбулись  перші поставки військам НАТО («Еконія» - єдина компанія в Україні, яка виграла тендер на поставки продукції для військ НАТО в Україні – ред). 
 
«Ми упевнено тримаємо високий рівень у всьому, що робимо на різних рівнях»,  - підкреслила Ірина Варагаш
 
У цьому гості мали змогу переконатися особисто під час презентації виробничого комплексу «Еконії» у Золотоноші. 
 

Дивіться також: