18.10.2012

Ірина Варагаш: 80% дитячої полиці в Україні - імпорт

Ірина Варагаш: 80% дитячої полиці в Україні - імпорт
«Перед українським виробником дитячого харчування закриті двері в торговельну мережу. Тому дитяча полиця на 80% представлена імпортним товаром», - про це заявила президент компанії «Еконія» Ірина Варагаш під час обговорення круглого столу, на якому представники вітчизняного виробництва та влади вирішували питання: що перешкоджає розвитку галузі дитячого харчування в Україні.
 
За її словами, українському виробнику сьогодні важко як на етапі виробництва, так  і на етапі дистриб'юції свого товару.
 
«Сьогодні до нас як до виробників дитячого харчування ставлять дуже високі вимоги. Це стосується  високотехнологічного обладнання, технології, стандартів на підприємстві, сировини, -  адже мова йде про здоров’я дітей та майбутнє держави. Усе це вимагає значних коштів», - зазначила президент компанії. 
 
Крім того, за словами Ірини Варагаш, жоден виробник дитячого харчування на сьогодні не має прямої дистриб'юції, бо це теж дуже затратно. «Ми працюємо через три ланки: дистриб'ютор, що представляє інтереси в області, оптовик  і роздрібна мережа. Кожна з цих ланок розраховує на свій відсоток прибутку. Щоб забезпечити ці три ланки,  граничні рівні рентабельності та торговельних надбавок мають бути 30-35%, а не 10%, як пропонує держава», - підкреслила президент компанії  і додала, що роздрібна мережа закриває двері перед українським виробником ще й тому, що не хоче додаткових перевірок контролюючих органів. 
 
«Усе це значно унеможливлює конкурентоспроможність нашої дитячої продукції порівняно з імпортною», - зазначила Ірина Варагаш і висловила сподівання, що держава прийде до розуміння того, що  рівень цін на продукцію повинен не тільки відшкодовувати витрати на виробництво, а й давати можливість розвивати підприємство і галузь дитячого харчування в цілому. 
 

Дивіться також: