Ірина Варагаш: Ми успішно реалізували все, що задумували

Ірина Варагаш: Ми успішно реалізували все, що задумували
«Минулий рік був успішним для нас. Наша компанія росте, розвивається та впевнено крокує вперед, демонструючи ринку питної води і дитячого харчування нові результати і досягнення», - про це заявила президент компанії «Еконія» Ірина Варагаш в інтерв’ю «Діловому регіону». 
 
Ми успішно реалізували все, що задумували. Це було досягнуто за рахунок розвитку власної дистрибуції, модернізації заводу, розширення штату великої сім'ї «Еконія» професійними і талановитими людьми.  Цей рік для нас відзначився новим етапом  - в компанії було впроваджено міжнародну систему менеджменту якості ISO 9001 (а це  абсолютно новий підхід до управління компанією, який гарантує нову якість та нові позиції на ринку). 
 
2012 рік показав, що наші торгові марки набувають все більшої прихильності серед українців. ТМ «Малятко» вкотре довела своє лідерство - стала переможцем незалежного рейтингу кращих товарів для дітей і батьків «ХІТ-2012» в номінації «Краща дитяча вода». ТМ «Аквуля» теж знайшла свого споживача, виконуючи соціальну роль – підтримки малозабезпечених сімей. Активно знаходять прихильність серед дорослих та маленьких українців торгові марки - «Чистий ключ», вода для підлітків «TeanTeem», вода для гурманів «ЧайКава». 
 
За цей рік наша компанія намагалася гідно нести почесне звання – візитна карточка Черкащини. Ми активно співпрацювали з владою області та м. Золотоноша, де знаходиться наш завод. Продовжували соціальні проекти в місті, підтримували діток зі школи- інтернату,  допомагали талановитим дітям середньої школи №2, намагалися створити святковий настрій золотоношцям в день міста, та просто любили те, що робимо.
 
Ми зробили багато, але головне - все у нас вийшло завдяки відповідальному ставленню кожного співробітника до своєї справи. І я сподіваюся, що в 2013 році ми будемо розвивати цей успіх, знаходячи нові можливості для зростання і самовдосконалення. Ми плануємо виходити на нові ринки, у  тому числі і за кордоном, радувати і дивувати нашого споживача новими та якісними продуктами. Головне, робити свою справу з любов’ю – і тоді у нас все вийде, якнайкраще». 
 

Дивіться також: