«Еконія» отримала визнання на виставці «Я буду мамою»

 «Еконія» отримала визнання на виставці «Я буду мамою»
Компанія «Еконія»  втретє взяла участь у фестивалі для майбутніх батьків «Я буду мамою».

Уже котрий рік ця виставка збирає з усіх куточків України тих, хто тільки збирається стати батьками, і тих, хто вже ними став, але продовжує шукати нові знання і нові продукти, щоб дати своєму малюку найкраще. Море корисної інформації - як доглядати за дитиною, у що одягати, чим годувати і напувати малюка. На всі ці питання давали відповіді відомі фахівці, а також самі представники компаній-учасників.
 
На запитання, чим і як поїти малюка, мами і тата шукали відповідь у кращого експерта дитячої води в Україні - компанії «Еконія». Дитяча вода «Малятко», яку випускає компанія, рівно 11 років тому стала засновником культури споживання дитячої води в Україні, і до цих пір залишається найулюбленішою водичкою українських малюків і їх батьків. 
 
Батьки змогли не тільки отримати змістовні відповіді на запитання, чим відрізняється дитяча вода від дорослої і чому воду «Малятко» можна давати малюкові вже з перших днів життя, але й особисто переконатися в якості води, спробувавши її на смак.
 
Крім цього, учасники виставки продегустували і оцінили «на відмінно» новий продукт компанії - спеціальну негазовану водичку для підлітків «TeanTeem». За словами президента компанії Ірини Варагаш, «TeanTeem» створена, щоб продовжувати традиції культурного споживання води, яке заснувала вода «Малятко».
 
Компанія «Еконія» дякує учасникам за інтерес до свого стенду і обіцяє створювати нові продукти, які прийдуться до смаку кожній українській дитині.

 
 

Дивіться також: