Перший дитячий бренд «Малятко» - вперше в ефірі

 Перший дитячий бренд «Малятко»  - вперше в ефірі
 «Еконія» готує до запуску на українському ТБ рекламну кампанію дитячої води «Малятко». Перші покази рекламного ролика глядачі зможуть побачити на початку липня на ключових національних телеканалах країни.

Що об'єднує всіх батьків? Звичайно ж, почуття відповідальності і бажання дати своїй дитині найкраще з перших днів життя. Реклама бренду «Малятко» розповідає про життєві цінності і легенду створення бренду: про важливість перших кроків у житті малюка і про те, як розуміння цього допомогло нам створити першу в Україні спеціальну Дитячу воду.
 
Інна Рябцева, директор з маркетингу ТОВ ПІІ «Еконія»:
 
"Розповідаючи історію бренду, ми хотіли поділитися дуже простими людськими відкриттями. Про те, як важливий перший досвід, особливо в житті новонародженого.

Те, що відбувається з нами вперше, залишається на все життя. Тому так важливо, щоб перший контакт малюка зі світом був "правильним": адже від того, що він побачить і отримає з народження, залежить його майбутнє здоров'я і благополуччя. Реклама Малятко нагадує про ту велику відповідальність, яку несе кожен батько, і особливо, мама малюка.

Саме з цього розуміння і відповідальності виросла ідея бренду Малятко.Так, ми говоримо на рівні місії бренду, яка була закладена в нього спочатку, ще на етапі задуму. І зараз залишається нашою головною турботою як виробника дитячої води «Малятко».

Дивіться також: