Батьки і малюки обрали водичку «Малятко» хітом 2012 року

Батьки і малюки обрали водичку «Малятко» хітом 2012 року
Весна для компанії «Еконії» і бренду «Малятко» почалася з приємних новин. За результатами унікальної акції «ХІТ-2012. Краще для малюка» водичка «Малятко» визнана кращою дитячою водою року.
 
Наша команда з нетерпінням чекала підбиття підсумків конкурсу, адже журі конкурсу було найкомпетентнішим  і неупередженим - малюки особисто тестували кожен продукт і вибирали найкраще на свій смак і бажання. За словами організаторів конкурсу, дітлахи дуже відповідально і з великим інтересом підійшли до поставлених завдань. Всі вони із задоволенням запивали смачні каші і солодощі дитячою водичкою «Малятко».
 
«Мені надзвичайно приємно і хвилююче тримати в руках цю нагороду, - поділилася своїми переживаннями президент компанії «Еконія» Ірина Варагаш під час церемонії нагородження переможців.
 
«Нам приємно відзначити, що малюки, папи і мами ось вже який рік поспіль віддають перевагу нашому продукту, адже робимо ми його з любов'ю і єдиним бажанням - дати кожній дитині кращу водичку, яка буде піклуватися про їхнє здоров'я з перших днів життя. Я хочу подякувати малюкам і мамам за те, що п'ють нашу воду. Хочу подякувати своїй команді, за те, що випускає якісний продукт, гідний вищої похвали. І хочу висловити подяку команді «Едіпрес-Україна» за те, що дбає про нас проведенням таких конкурсів», - зазначила президент компанії.
 
А всім шанувальникам водички «Малятко» Ірина Варагаш пообіцяла і надалі зберігати лідируючі позиції на ринку дитячої води і гідно тримати звання «Хіт. Краще для малюка».
На фото вище: головний редактор журналу "Твій малюк" Влада Барсукова з Іриною Варагаш
 

Дивіться також: