Icon Close
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Icon Close

Компанiя

МИ ВІРИМО В СИЛУ ЯКІСНОГО ХАРЧУВАННЯ, ЩО ЗДАТНЕ СТАТИ ОСНОВОЮ ЗДОРОВ'Я НА ВСЕ ЖИТТЯ
Холдинг Еконія - виробничо-комерційна компанія. Наші проекти – успішні бренди здорового харчування та питної води для маленьких та дорослих споживачів. Ми маємо виробничі потужності в Україні, Європі, в тому числі в Молдові, Сербії, Бельгії.
Glass
Разом із командою професіоналів відкриваємо нові ніші на ринках дитячого харчування та води. Задаємо високі стандарти якості. Виготовляємо унікальні продукти, що підкорюють серця дітей та батьків. Просуваємо разом із партнерами наші бренди у багатьох країнах світу. В 2023 році компанії виповнилося 27 років. Це наш досвід та одночасно початок великої історії професійної команди людей, які мають натхнення змінювати світ на краще.
Dash
200
фахiвцiв
Dash
5230
партнерiв
Dash
12 199 504
продукцiї у рiк
ЯКІСТЬ • ІННОВАЦІЙНІСТЬ • ПРОФЕСІОНАЛІЗМ • ПАРТНЕРСТВО • СИСТЕМНІСТЬ • ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ •
візія
Створення найкращих товарів для здоров’я поколінь.
місія
Бути безперечним лідером на ринку, відкриваючи нові ніші, насичуючи їх інноваційними, екологічними, спеціальними якісними та безпечними продуктами, нести найцінніше – турботу про здоров’я з перших днів життя.
цінності
Наші цінності допомагають нам бути єдиною командою, дивитися в один бік та навколо себе на 360°, щоб знаходити нестандартні рішення і щодня перевершувати самих себе.
iv""
Quote Quote
Привіт, мене звуть Ірина Варагаш. Я засновниця холдингу «Econia». Моя історія почалася в 2001 році, коли я стала мамою. І вона про те, як материнське бажання дати своїй дитині найкраще – змінює світ і народжує компанії, що здатні створити унікальні продукти для дітей у всьому світі.
IСТОРIЯ
1996 рік
початок роботи компанії «Аква Еко»
History
2001 рік
Випуск першої дитячої води ТМ «Малятко»
ТМ змінила ринок дитячого харчування в країні - створено нову нішу "дитячої води" та засновано культуру споживання продукту. До сьогодні бренд залишається №1 на ринку України та активно завоює ринки світу.
History
2007 рік
Реорганізація бізнесу
Відокремлення ТМ «Малятко»/TM «Malatko» в самостійну бізнес-одиницю.
History
2008 рік
Створення компанії Еконія та запуск сучасного заводу з виробництва питної води та дитячого харчування
History
2009 рік
Розширення продуктового портфелю
Запуск нових брендів: спеціалізованої води для підлітків «TeanTeam», дитячої води «Аквуля», питної води «Чистий ключ», спеціалізованої води «Чайкава»
History
2009 рік
Сертифікація ISO: 9001, ISO: 22000 (НАССР)
History
2010 рік
Розвиток дистрибуторської мережі
Розвиток дистрибуторської мережі (Україна), 100% присутність в каналі модерн трейд Україна.
History
2011 рік
Початок співпраці з НАТО, військами Канади
History
2012 рік
Вихід на міжнародні ринки
History
2013 рік
Розширення лінійки продуктового портфелю ТМ «Малятко»
Вихід на ринок наступних категорій під ТМ «Малятко»: соки, пюре, печиво, каші, ЗГМ.
History
2014 рік
Відкриття офісу в Словаччині
History
2015 рік
Запуск спеціалізованої води ЙОDO
History
2019 рік
Випуск ТМ DIVO VODA
History
2022 рік
Вихід нової серії ТМ DIVO - Sirens Gallery
History
2023 рік
Релонч бренду "Малятко"
History
1996 рік
початок роботи компанії «Аква Еко»
History
2001 рік
Випуск першої дитячої води ТМ «Малятко»
ТМ змінила ринок дитячого харчування в країні - створено нову нішу "дитячої води" та засновано культуру споживання продукту. До сьогодні бренд залишається №1 на ринку України та активно завоює ринки світу.
History
2007 рік
Реорганізація бізнесу
Відокремлення ТМ «Малятко»/TM «Malatko» в самостійну бізнес-одиницю.
History
2008 рік
Створення компанії Еконія та запуск сучасного заводу з виробництва питної води та дитячого харчування
History
2009 рік
Розширення продуктового портфелю
Запуск нових брендів: спеціалізованої води для підлітків «TeanTeam», дитячої води «Аквуля», питної води «Чистий ключ», спеціалізованої води «Чайкава»
History
2009 рік
Сертифікація ISO: 9001, ISO: 22000 (НАССР)
History
2010 рік
Розвиток дистрибуторської мережі
Розвиток дистрибуторської мережі (Україна), 100% присутність в каналі модерн трейд Україна.
History
2011 рік
Початок співпраці з НАТО, військами Канади
History
2012 рік
Вихід на міжнародні ринки
History
2013 рік
Розширення лінійки продуктового портфелю ТМ «Малятко»
Вихід на ринок наступних категорій під ТМ «Малятко»: соки, пюре, печиво, каші, ЗГМ.
History
2014 рік
Відкриття офісу в Словаччині
History
2015 рік
Запуск спеціалізованої води ЙОDO
History
2019 рік
Випуск ТМ DIVO VODA
History
2022 рік
Вихід нової серії ТМ DIVO - Sirens Gallery
History
2023 рік
Релонч бренду "Малятко"
History
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ
Багато років діяльності компанія визначала стратегічною метою – стати лідером на ринку питної води і дитячого харчування України. І це нам вдалося.
Але динамічний розвиток галузі, активне вивчення міжнародних ринків сформували нову стратегічну мету – стати компанією світового рівня та направити вектор розвитку на зовнішньоекономічну діяльність.
Учора
Компанія пройшла складний, але цікавий шлях розвитку – від здійснення материнської мрії до становлення великої компанії європейського рівня. Ми мали сміливість бути першими, створювали бренди-лідери, але знали про них виключно споживачі України.
Сьогоднi
Сьогодні ми так само віримо в безперервний розвиток та сміливість бути першими – відкривати нові ринки, відслідковувати настрої споживача, вивчати тенденції ринків. І все для того, щоб створювати продукти з різноманітними смаками і упаковками, кожен із яких знайде свого шанувальника у кожному кутку світу.
Завтра
Ми не зупиняємося. Щодня моніторимо нові модні світові тенденції на ринках харчування і питної води, відстежуємо інновації у виробництві. Ми сьогодні попереджаємо очікування споживача, щоб завтра запропонувати йому кращий продукт.
Учора
Компанія пройшла складний, але цікавий шлях розвитку – від здійснення материнської мрії до становлення великої компанії європейського рівня. Ми мали сміливість бути першими, створювали бренди-лідери, але знали про них виключно споживачі України.
Сьогоднi
Сьогодні ми так само віримо в безперервний розвиток та сміливість бути першими – відкривати нові ринки, відслідковувати настрої споживача, вивчати тенденції ринків. І все для того, щоб створювати продукти з різноманітними смаками і упаковками, кожен із яких знайде свого шанувальника у кожному кутку світу.
Завтра
Ми не зупиняємося. Щодня моніторимо нові модні світові тенденції на ринках харчування і питної води, відстежуємо інновації у виробництві. Ми сьогодні попереджаємо очікування споживача, щоб завтра запропонувати йому кращий продукт.
виробництво
Development
Development
Development
Development
Development
Development
Development
НАШІ ВИРОБНИЦТВА
МИ МОНІТОРИМО ЯКІСНІ НОВИНКИ НА ВСІХ КОНТИНЕНТАХ ЗЕМНОЇ КУЛІ І ЗАПРОШУЄМО ДО ПАРТНЕРСТВА КРАЩІ ПІДПРИЄМСТВА СВІТУ Компанія співпрацює з високотехнологічними підприємствами в країнах Європи і СНД, які є лідерами на ринках дитячого харчування. Вони виготовляють безпечні продукти на рівні європейських стандартів. Кожен процес тут продуманий до дрібниць, щоб гарантувати високу якість продукту. Перед початком співпраці підприємства-партнери проходять спеціальну перевірку нашими фахівцями на відповідність вимогам не лише міжнародних стандартів якості і безпечності, а й внутрішнім стандартам Еконії.
Детальнiше
ЯК МИ ОБИРАЄМО ПАРТНЕРІВ?
• Обираємо виробництва, що вже впровадили високі стандарти якості, завоювали довіру споживача та є лідерами на ринку своєї країни.

• Оцінюємо інфраструктура заводу (чистоту, місцерозташування, планування приміщень, дотримання санітарних вимог, моніторинг відвідувачів і доступ людей до виробничих приміщень).

• Перевіряємо дотримання стандартів виробництва за допомогою постійних аудитів.

• Розробляємо рецептури та впроваджуємо технологію виробництва

• Звертаємо увагу на управління відходами, запобіжні заходи від шкідників, наявність металодетекторів та управління склом та пластиком.
Детальнiше
ВИМОГИ ДО СИРОВИНИ
Ми запрошуємо до співпраці кращих постачальників, що мають власні угіддя. До сировини висуваються жорсткі вимоги ЄС, які в деяких випадках виявляються більш жорсткими, ніж у країнах СНГ. Наші постачальники вирощують урожай в екологічно чистих районах та можуть забезпечити виробництво свіжозібраними фруктами та овочами.
Детальнiше
ВИМОГИ ДО ТРАНСПОРТУВАННЯ
Чітке дотримання умов зберігання і транспортування – гарантія якісного продукту в руках у маленького споживача. Тому важливою умовою є щоденна багаторазова перевірка температури і вологості складських приміщень, а також заміри перед відпуском вантажівок.
Детальнiше
ВИМОГИ ДО ОБЛАДНАННЯ
Виробництво наших інноваційних, безпечних і якісних продуктів відбувається на модернізованому обладнанні. Воно проходить регулярне технічне обслуговування.
Детальнiше
ВИМОГИ ДО ПРОЦЕСУ ВИРОБНИЦТВА
Повністю автоматизований процес, новітні технології дозволяють виготовляти продукт світового стандарту якості. Продукція готується в умовах абсолютної стерильності із дотриманням необхідних технологічних процесів. Це дає змогу надовго зберігати безпечність, поживну цінність та смакові якості продукту.
Детальнiше
ВИМОГИ ДО ЛАБОРАТОРНОГО КОНТРОЛЮ
Всі заводи з виробництва нашої продукції мають на підприємствах власну акредитовану лабораторію. Вона здійснює контроль якості на всіх етапах виробництва - від сировини до готового продукту.
Детальнiше
НАШІ ІННОВАЦІЇ
Photo
Першими розробили формулу дитячої води зі спеціальним збалансованим складом для малюків з перших днів життя. Підтримуючи тенденції профілактики йододефіциту населення в світі, розробили унікальну формулу питної води для щоденного вживання із додаванням іонів йоду.
Photo
Разом з французькими дизайнерами спроектували ергономічний дизайн пляшки дитячої води спеціально під руку малюка і мами. Впровадили корок-непроливайку та кришки-конструктори. Розробили колекцію преформ води із унікальним дизайном та технологією доповненої реальності на етикетці.
Photo
Разом із командою спеціалістів ми розробляємо оригінальні рецептури під традиційні смаки вашої країни. На сьогодні портфель асортименту дитячого харчування та питної води складає понад 100 одиниць продукції.
Визнання
Еконія пишається тим, що наша діяльність була високо оцінена професіоналами, провідними експертами галузі, відмічена на престижних виставках та ярмарках.
Для нас це не просто нагороди – це визнання наших споживачів та партнерів. Це стимул не зупинятися на досягнутому, а продовжувати вдосконалення у щоденній роботі.
Award
Краще підприємство України
2017
Welcoming Company
Зірка якості
Award
2018
FBN
Award
Член клубу спілки бізнес лідерів
2020
CEO Club
Award
Партнер Спілки українських підприємців
2020
СУП
Award
Бізнес-партнер Українського Національного Комітету Міжнародної Торговельної Палати
2011
ICC Ukraine
Award
Член Європейської Бізнес Асоціації
2015
EBA
Award
Дитяча питна вода року - ТМ Малятко
2010
Choice of the year
Award
Ukrainian Business Award
2022
UBA
Історії успіху
Manager
Євгенія Ткаченко
Головний економіст
Manager
Гаврюшенко Юлія
Начальник виробництва
Manager
Аліна Чехова
Керівник відділу закупівель
Свій трудовий шлях в Еконії Євгенія розпочала в 2005 році на посаді менеджера кредит-контролю. На попередній роботі Євгенія вже мала досвід роботи в бухгалтерії, але саме в Еконії вона прийняла ключове рішення – пов’язати свій професійний шлях із фінансами. Спеціаліст отримала другу освіту за фахом і зайняла посаду фінансового менеджера. В 2013 році вона стала Головним економістом, і вже майже 18 років забезпечує бездоганну роботу фінансового відділу компанії. За запитання, що приваблює її в компанії, Євгенія без роздумів відповідає: «Я ціную стабільність і професійність. Це все є в Еконії».
Кар’єра Юлії була стрімкою. Прийшла вона в компанію в 2019 році працювати секретарем на завод. З дитинства у Юлії була мрія – стати керівником. В Еконії їй дали шанс себе проявити. Через півроку Юлія стала менеджером із навчання. Утім її до дрібниць цікавив процес виробництва. Тому за деякий час вона стала інженером із процесів та керувала плануванням. За рік Юлія стала в.о. начальника виробництва, а потім – начальником виробництва. Коли ми запитали, що допомогло їй за два роки здолати такий непростий шлях – вона відповіла: «В мене повірили: керівники, мої колеги, вся команда. І в мене все вийшло».
Аліна розпочала свій шлях в Еконії, будучи студенткою. В 2015 році прийшла працювати секретарем на завод. Це був перший досвід роботи Аліни. Коли вона отримала диплом ( «Менеджер зовнішньоекономічної діяльності»), Аліні запропонували спробувати свої сили на посаді менеджера по закупкам. Дівчина відмінно себе там проявила. Аліні запропонували зайняти посаду менеджера по закупкам в Комерційному департаменті в Києві. Сьогодні вона успішно розвиває відділ Закупівельної логістики та освоює міжнародний досвід співпраці із партнерами не в теорії, а на практиці.
Photo
екскурсія для партнера - Спілка Українських Підприємців (СУП)
Photo
екскурсія 5-класників на завод Еконія
Photo
екскурсія для одного з найкращих бізнес-об'єднань CEO club, членом якого ми є вже багато років
/
Екскурсії на завод
Компанії належить сучасний та інноваційний завод з виробництва питної води і дитячого харчування (Україна, Черкаська область м. Золотоноша). Ми пишаємось своїм виробництвом і з радістю проведемо екскурсію для вас.
Excursion
Icon
Екскурсії проводяться безкоштовно для груп і індивідуальних відвідувачів за попереднім записом.
правила поведінки під час екскурсії