Icon Close
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Icon Close
image-prev
Еконія взяла участь у Саміті експортерів від Forbes
16 березня в Києві відбувся Саміт експортерів від Forbes. Більше 35 бізнес-лідерів, топових експертів і державних діячів, понад 10 тематичних панелей та 7 годин конференції.
image-prev
Організували для дітей співробітників компанії чудове святкування дня Святого Миколая
Всі разом відвідали святкову виставку різдв‘яних іграшок в музеї історії Києва, тим самим ознайомили дітей з історією ялинкової прикраси та зимових свят крізь століття
image-prev
Питна вода ЙОDО стала освіжаючим партнером Федерація футзалу Києва в сезоні 2022/2023
Всі учасники турнірів Федерації втамовують спрагу нашою водичкою та мають змогу освіжитися під час відповідальних матчів.
image-prev
TM DIVO VODA стала партнером на зустрічі з міжнародними організаціями
TM DIVO VODA стала партнером на зустрічі з міжнародними організаціями в рамках візиту до Черкаської області Віцепрем’єрки Ірина Верещук .
image-prev
Лімітована серія води ТМ DIVO з нейроартами про війну
Компанія Econia та український deep tech стартап ZibraAI представили спільну колаборацію. Компанія-виробник води та продуктів дитячого харчування “Econia” представила лімітовану серію пляшок води з зображеннями сюжетів російсько-української війни, згенерованих нейромережею. Картини для етикеток створювалися за допомогою унікальної технології на основі штучного інтелекту, яку розробив український deep tech стартап ZibraAI. Автором ідеї такої колаборації виступила креативна агенція Taktika.
1 2 3 4 5 6 20